fbpx
×

KUIDAS OSTA?

1 Logi sisse või loo uus konto.
2 Tee oma ostud.
3 Püsiklient saab igalt järgnevalt ostult 5 % soodustust!

Kui Sul tekib küsimusi, palunkirjuta meile [email protected] Täname!

AVATUD KONTOR


SKYLINE TORNMAJA
Lasnamäe tn. 4a; 11412 Tallinn
E-R 9 - 16
L-P ainult kokkuleppel!

FORGOT YOUR DETAILS?

LOO KASUTAJA

100 % TAGASTUSGARANTII

Sa ei tea millist numbrit või värvi toodet tellida. Riiete ja jalanõude puhul ongi see keeruline. Teeme Sinu tellimise kergemaks. Sul on võimalus tellida 2 erinevat numbrit või värvi ja probleemideta ebasobiv meile tagastada. 14 päeva jooksul tagastamine on Sulle tasuta!

√  Tagasta lihtsalt toode ja küsi raha tagasi!

KUIDAS TAGASTAMINE KÄIB?

1.   Logi sisse oma kontole ning ava MINU KONTO. Vasakult poolt rippmenüüst leiad valiku Minu tellimused ja ka tagastamine. Ava tellimus, kus on toode, mida soovid tagastada. Sulle avaneb kogu tellimus. Toote juures on nupp " soovin tagastada", vajutades sellele avaneb aken, kus saad valida mitu toodet soovid tagastada ning kirjutada miks soovid tagastada       

Kui tegid tellimuse külalisena, siis saad ankeedi täita siin. 

 2. Mine tagasi automaadi juurde ja tegutse vastavalt.

Omniva tagastus:  Vali Omniva pakiautomaadi menüüst " Tagasta pakk", seejärel sisesta sms-ga või e-kirjaga tulnud tagastuskood ning kleebi automaadi väljastatud aadresskaart pakile. Pane pakk avanenud kappi ning kinnita tagastamine vajutades " Kinnita". / Uuematel automaatidel kleebist enam ei tule, seega võib paki ilma selleta kappi panna./ PS. Kui võtsid paki välja Omniva uuest pakiautomaadist , saad tagastuse teha samuti uue automaadi kaudu ning kui vanast, siis palun tagasta pakk vana automaadi kaudu.

Smartpost tagastus: Vali Smartposti pakiautomaadi menüüst " Paki tagastamine" ning sisesta sama kood, millega toimus paki väljastamine. Seejärel avaneb uks ning saad paki kappi panna. Peale ukse sulgemist kinnita tagastus, vajutades " Prindi kviitung".
NB! Kui pakk saabus sinisesse pakiautomaati, saab paki tasuta tagastada sama uksekoodiga, mis iganes sinisest pakiautomaadist üle Eesti.
Kui soovid pakki tagastada valgest pakiautomaadist, siis vormista tagastus my.smartpost.ee iseteeninduskeskkonnas saadetise numbri (triipkoodi) alusel.
b. Kui pakk saabus valgesse pakiautomaati või pakipunkti, siis mine tagastuse vormistamiseks iseteeninduskeskkonda my.smartpost.ee -> „Tagastus“, sisestades pakikoodi (triipkoodi) ja valides tagastamiseks Sulle sobiva pakiautomaadi.
Ülejäänud juhtudel palun võta ühendust saatjaga (meie klienditeenindusega [email protected]) ja palu saata endale e-posti teel tagastuse pakikaart. Seejärel järgi ülalkirjeldatud tagastamise protseduuri (vt „Paki tagastamine Smartposti pakiautomaadi kaudu“)

Smartposti / Omniva sõnumit ei ole enam alles: Kirjuta [email protected] ning anname Sulle edasised juhised.

NB!

    Tooteid saab tagastada  TASUTA  14-päeva jooksul ( 14 päeva kehtib tagastuskood) alates toote kättesaamisest.

   Tooteid saab tagastada registreeritud klient omal  kulul 30- päeva jooksul alates toote kättesaamisest.

 

 

 

 

 

 

 

Kas saame abiks olla
TOP